תנאי ביטול

ביטולים ודמי ביטול

זכותכם לבטל הזמנות הן כמפורט להלן ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010 ("חוק הגנת הצרכן" ו-"תקנות הגנת הצרכן", בהתאמה, וביחד "דיני הגנת הצרכן"). לצורך מתן הודעת ביטול, הנכם מוזמנים לפנות אלינו כמפורט מטה תחת "יצירת קשר".

במקרה של ביטול עסקה כמאור, אנו נגבה דמי ביטול בשיעור של 5% משווי ההזמנה או 100 שקלים חדשים (הנמוך מביניהם). לא ייגבו דמי ביטול אם הביטול נעשה בגין פגם, אי התאמה או הפרת הסכם כאמור בסעיף 14ה(א) לחוק הגנת הצרכן.

האמור אינו גורע מזכותכם לבטל הזמנה עקב הפרת חוזה על ידינו על פי חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), תשל"א-1970 ובכפוף לאמור בו, ובלבד שנתתם לנו הודעה בכתב זמן סביר מראש – שלא יפחת מ-7 ימים – על כוונתכם לעשות כן אם לא תתוקן ההפרה (בין אם ההפרה יסודית ובין אם לאו), ולא תיקנו את ההפרה תוך אותו זמן סביר.

אנו רשאים לבטל או לשנות הזמנה או כל חלק ממנה במקרה שבו הפרתם את תנאי השימוש שלנו, ובנסיבות נוספות בהן לא מתאפשר לנו להעניק לכם שירותים (כגון כוח עליון) וכן במקרים שבה מותר לנו לפי חוק לבטל עסקאות.

איננו מתכוונים להתנות על דיני הגנת הצרכן או לגרוע מהם, ולכן בכל סתירה בינם לבין תנאי שימוש אלו, דיני הגנת הצרכן הן אלו שתגברנה.

החברה מאפשרת למזמין לבחור ולהרכיב בעצמו על פי צרכיו וטעמיו את רכיבי הזמנתו הכוללים טיסה ומלון בתמחור ותשלום כולל לכל רכיבי ההזמנה. כל רכיב בהזמנה מהווה למעשה הזמנה נפרדת העומדת בפני עצמה. לכל רכיב תנאי הזמנה וביטול נפרדים כמפורט בתנאי הביטול

רכישת שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי הניתנים בישראל

ברכישת שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי, למעט אם הם מתבצעים במלואם מחוץ לישראל, אתם רשאים לבטל עסקה תוך 14  ימים מיום עשיית ההסכם ובלבד שהביטול ייעשה 14 ימים (שאינם ימי מנוחה לפחות) קודם למועד תחילת השירות.

בעסקאות מכר מרחוק (כהגדרת מונח זה בחוק הגנת צרכן) של שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי, אתם רשאים לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר, אם מועד ביטול העסקה אינו חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

בנוסף, בעסקאות מכר מרחוק קיימת לצרכנים עם מוגבלות, צרכנים שהם אזרחים וותיקים (מעל גיל 65) וצרכנים שהם עולים חדשים, זכות ביטול למשך תקופה של 4 חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים הנדרשים למסירה לפי חוק הגנת הצרכן בעסקת מכר מרחוק, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

חוק הגנת הצרכן מגדיר את המונח "עסקת מכר מרחוק" כהתקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה;  ואת המונח "שיווק מרחוק" כפניה של עוסק לצרכן באמצעות דואר, טלפון, רדיו, טלויזיה, תקשורת אלקטרונית מכל סוג שהוא, פקסימיליה, פרסום קטלוגים או מודעות, או באמצעי כיוצא באלה, במטרה להתקשר בעסקה שלא בנוכחות משותפת של הצדדים, אלא באחד האמצעים האמורים.

שימו לב, כשאתם נכנסים לאתר עפנו ומבצעים הזמנה מבלי שאנו פנינו אליכם לבצע את ההזמנה, אין מדובר בעסקת מכר מרחוק.

רכישת שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי הניתנים במלואם מחוץ לישראל

בעסקאות מכר מרחוק (ראו ההסבר לעיל) למתן שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי הניתנים במלואם מחוץ לישראל אינכם רשאים לבטל את הזמנתכם.

אולם, הנכם רשאים, במועד ביצוע ההזמנה, להודיע לנו כי אתם מבקשים לקבל לידיכם זכות לבטל את העסקה תוך 14 ימים מיום עשיית ההסכם ובלבד שהביטול ייעשה 14 ימים (שאינם ימי מנוחה לפחות) קודם למועד תחילת השירות. במקרה זה, ייגבה מכם שיעור נוסף בגובה 50% מעסקה זהה למוצרים אלה המוצעים ללא זכות ביטול ותינתן בידיכם האפשרות לבטל את העסקה כאמור. במקרה זה, עליכם לבצע הזמנה מול שירות הלקוחות שלנו ולבקש להזמין את  שירותי התיירות שלעיל עם אפשרות ביטול  כאמור. 

ביתר המקרים, אין לכם זכות לביטול שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי המתבצעים במלואם מחוץ לישראל, לרבות (א) טיסת המשך לטיסה שיצאה מישראל והניתנת באמצעות חברת תעופה אחרת; ו-(ב) חבילת נופש מחוץ לישראל, למעט טיסה מחוץ לישראל ואליה, שאינה טיסת המשך; ובלבד שהעוסק גילה לצרכן, בטרם ההתקשרות את תנאי ביטול העסקה של נותן השירות מחוץ לישראל. הזמנת מקום הלינה בהזמנתכם אינה כוללת אפשרות החזר בעת ביטול. (אנו ממליצים לכם לרכוש שירותים הניתנים לביטול מכל סיבה אם נציע לכם כאלו, על מנת להעניק לכם אפשרות גמישה יותר לביטול מכל סיבה ולקבלת החזר כספי חלקי).

רכישת שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי הניתנים לביטול מכל סיבה (חבילה גמישה)

על אף האמור לעיל, ייתכן שנציע לכם בהזמנות נבחרות לרכוש שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי הניתנים לביטול מכל סיבה (הזמנה גמישה) מרגע ביצוע ההזמנה ועד למועד האחרון לביטול המצוין באישור ההזמנה שלכם – וזאת היכן שנאמר כך במפורש ובכתב בהתאם לתנאי ההצעה המפורסמים על ידינו ובכפוף לתנאים המפורטים שם. 

במקרה כזה, תהיו זכאים לבטל את הזמנתכם כאמור שם, גם במקרים בהם חוק הגנת הצרכן ותנאי שימוש אלו אינם מעניקים לכם זכות ביטול, ולקבל החזר כספי חלקי, והכל כמפורט בתנאי ההצעה שלנו כמצוין באישור ההזמנה שלכם. להסרת ספק, במקרה זה יהיה ניתן לבטל הזמנה רק באופן מלא ולכלל הנוסעים הרשומים בהזמנה, וההחזר הכספי החלקי בסכום שיצוין בעת ביצוע ההזמנה ויופיע באישור ההזמנה שלכם יהווה את מלוא ההחזר אליו תהיו זכאים ויכלול בתוכו כל אגרה, מס או היטל שיש להשיב על פי דין (כגון מיסי נמל).

למען הסר-ספק, בקשה לביטול שתימסר לאחר המועד האחרון לביטול שצוין באישור הזמנתכם לא תעניק לכם זכות לקבל החזר כספי כלשהו בגין הביטול למעט ביחס לסכומים שיש להשיב לפי דין (כגון מיסי נמל בכפוף לקבלת החזר בגינם מאת ספק הטיסה).

הזמנות הניתנות לביטול מכל סיבה מאפשרות לכם לקבל החזר חלקי בגין רכיבי החופשה העיקריים (טיסה ומלון) בלבד, ללא אפשרות לקבל החזר בעת ביטול בגין תוספות שנרכשו על ידכם (כגון: כבודה, הושבה, ארוחות, שדרוגים וכדומה).

אם רכשתם שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי הניתנים לביטול מכל סיבה, ומסרתם לנו עד למועד האחרון לביטול כמצוין באישור ההזמנה שלכם הודעה כי ברצונכם לבטל את הזמנתכם, אנו נפעל על מנת להשיב לכם את אותו חלק מסכום הזמנתכם שבגינו אתם זכאים להחזר, תוך פרק זמן סביר הנע בין כ-3-14 ימי עסקים. לדרכי הקשר עמנו לצורך ביצוע ביטול הזמנה הניתנת לביטול מכל סיבה, ראו סעיף "יצירת קשר" בהמשך תנאי ביטול אלו.


רכישת שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי הניתנים לביטול עד 6 שעות לפני ההמראה

על אף האמור לעיל, ייתכן שנציע לכם בהזמנות נבחרות לרכוש שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי הניתנים לביטול מכל סיבה (עם 80% החזר בניכוי דמי הביטוח) מרגע ביצוע ההזמנה ועד 6 שעות לפני מועד ההמראה – וזאת היכן שנאמר כך במפורש ובכתב בהתאם לתנאי ההצעה ובכפוף לתנאי הפוליסה המלאים. בכל מקרה של סתירה בין תנאי ההצעה לתנאי הפוליסה תנאי הפוליסה הם אלה שתגברנה.

השירות ניתן ומבוטח ע"י "הפניקס חברה לביטוח בע"מ" ו/או מי מטעמה, הרכישה והשימוש בשירות הינו בכפוף לתנאי השירות והפוליסה המלאים ובאחריותה הבלעדית של חברת הביטוח - להורדה וצפייה בתנאי השירות והפוליסה - לחצו כאן.

למען הסר ספק, טריפ גייטור בע"מ (עפנו) אינה נותנת השירות ואינה אחראית בכל דרך שהיא למתן ו/או טיב השירות. בכל מקרה של מחלוקת בין הלקוח לחברת הביטוח, טריפ גייטור בע"מ אינה חלק ליישוב הסכסוך בכל דרך שהיא, עקיפה ו/או ישירה.

לקבלת שירות בנוגע לביטוח הביטול עד 6 שעות לפני ההמראה, יש לפנות לטריפ גרינטי בטלפון: 073-7535557


יצירת קשר 

ניתן ליצור אתנו קשר בדרכים הבאות:

  1. דוא"ל: service@afnu.co.il
  2. טלפון: 050-7801801 (באמצעות הודעת ווצאפ בלבד)
  3. דרך האתר: לחץ כאן


שונות

האתר מוגבל לשימוש על ידי בגירים תושבי ישראל בלבד.

הכותרות שבתנאי ביטול אלו הן למען הנוחות בלבד.

על תנאי ביטול אלו חלים דיני מדינת ישראל. כל סכסוך בנוגע לשימוש באתר ו/או לשירותים הניתנים על ידינו או הנרכשים דרכינו יידון אך ורק בבית המשפט המוסמך בעיר תל-אביב-יפו.

אנו יכולים לשנות את תנאי ביטול מעת לעת על פי שיקול דעתנו הבלעדי. השינויים ייכנסו לתוקף עם פרסום תנאי שימוש מעודכנים באתר. השינויים לא יחולו על הזמנות שאושרו באופן סופי, אלא אם כן השינוי נדרש לפי דין, אינו פוגע בזכויות מזמיני ההזמנה שאושרה סופית או שניתנה להם אפשרות לסרב לשינוי והם לא עשו זאת.